Administrowanie
Nasza firma oferuje Państwu usługi zdalnego administrowania dedykowanymi (DS, Collocation) i wirtualnymi (CloudServers, VDS, VPS) serwerami oraz administracji w zakresie rozwiązań internetowych. Podejmujemy się obsługi serwerów udostępnionych przez jakiegokolwiek dostawcę hostingowego. Oferujemy pełny zakres usług w zakresie administrowania systemem.
Nasze usługi administracji i wsparcia technicznego serwerów są tańsze od usług świadczonych przez administratorów, związanych z firmą dostawcy. Czas potrzebny na administrowanie systemem określamy indywidualnie dla każdego projektu.
Oferujemy współpracę z doświadczonymi profesjonalistami, specjalizującymi się zarówno we wspieraniu serwerów dedykowanych, jak i administracji systemami przeznaczonymi do rozproszonych rozwiązań.
Oferujemy:
- Kompleksowe administrowanie serwerami z comiesięczną opłatą (włączające całodobowy monitoring pracy serwerów);
- Jednorazowe usługi konfiguracji i optymalizacji serwera;
- Instalacja i konfiguracja podstawowego oprogramowania do prawidłowego funkcjonowania serwera;
- Konfiguracja systemu operacyjnego (Linux, Unix, FreeBSD, Windows) dla zapewnienia maksymalnej produktywności, optymalizacja wydajności serwisów;
- Konfiguracja i optymalizacja pracy serwerów baz danych (MSSQL, MySQL, PostgreSQL, MongoDB);
- Instalacja specyficznego oprogramowania w odpowiedzi na indywidualne potrzeby Klientów;
- Aktualizacja i restrukturyzacja oprogramowania;
- Przenoszenie serwera z jednego ośrodka danych do drugiego;
- Podstawowa konfiguracja usług DNS, Web (LAMP, LNMP, WAMP, WIMP), Mail;
- Konfiguracja pośredniczenia i buforowania w celu optymalizacji i równoważenia obciążenia;
- Konfiguracja oprogramowania zabezpieczającego;
- Konfiguracja systemu archiwizacji danych (Bacula, Duplicity);
- Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowania;
- Monitoring pracy serwerów: Zabbix, Cacti, Pandora, Munin, Nagios, Icinga itd;
- Wsparcie zainstalowanego oprogramowania i kolekcji portów (repozytorium) w aktualnym stanie;
- Pisanie i edycja skryptów systemowych, automatyzacja zadań;
- Pomoc w obronie przed małymi atakami DDoS typu SYN flood, ICMP flood;
- Usługi konsultacyjne;
- Konfiguracja klastra;
- Wdrożenie i optymalizacja serwerów obsługiwanych przez CMS BITRIX;
- Wdrożenie systemu chmur obliczeniowych;
- Instalacja i wsparcie paneli kontrolnych serwerów: Plesk, Directadmin, ISPManager, HSPHere, Webmin.
Zdalne wsparcie serwerów polega na wykonywaniu przez dostawcę usług internetowych (administratora) następujących czynności w celu zapewnienia wysokiej wydajności pracy serwera:
- Uaktualnianie oprogramowania;
- Wyznaczanie poprawek oprogramowania;
- Konfiguracja i utrzymywanie bezpieczeństwa serwera w sieci;
- Administrowanie serwerem na żądanie;
- Wdrożenie systemu do regularnego tworzenia kopii zapasowych, kontrola aktualności kopii bezpieczeństwa;
- Monitorowanie oprogramowania i aktywności serwera;
- Rozwiązywanie problemów sieciowych;
- Przywracanie funkcjonalności systemu operacyjnego po awariach;
Usługa wsparcia technicznego serwera może okazać się przydatną w przypadku, gdy:
- Użytkownik nie ma doświadczenia w samodzielnej obsłudze serwera, a potrzebne jest profesjonalne podejście do projektu;
- W firmie nie jest zatrudniony potrzebny specjalista (administrator systemu);
- Zatrudnienie niezależnego specjalisty ds. administrowania serwerem jest nieopłacalne dla firmy;
- Wymagany jest całodobowy monitoring systemu.