Administrowanie

Nasza firma oferuje Państwu usługi zdalnego administrowania dedykowanymi (DS, Collocation) i wirtualnymi (CloudServers, VDS, VPS) serwerami oraz administracji w zakresie rozwiązań internetowych. Podejmujemy się obsługi serwerów udostępnionych przez jakiegokolwiek dostawcę hostingowego. Oferujemy pełny zakres usług w zakresie administrowania systemem.

Nasze usługi administracji i wsparcia technicznego serwerów są tańsze od usług świadczonych przez administratorów, związanych z firmą dostawcy. Czas potrzebny na administrowanie systemem określamy indywidualnie dla każdego projektu.

Oferujemy współpracę z doświadczonymi profesjonalistami, specjalizującymi się zarówno we wspieraniu serwerów dedykowanych, jak i administracji systemami przeznaczonymi do rozproszonych rozwiązań.

Oferujemy:

  • Kompleksowe administrowanie serwerami z comiesięczną opłatą (włączające całodobowy monitoring pracy serwerów);
  • Jednorazowe usługi konfiguracji i optymalizacji serwera;
  • Instalacja i konfiguracja podstawowego oprogramowania do prawidłowego funkcjonowania serwera;
  • Konfiguracja systemu operacyjnego (Linux, Unix, FreeBSD, Windows) dla zapewnienia maksymalnej produktywności, optymalizacja wydajności serwisów;
  • Konfiguracja i optymalizacja pracy serwerów baz danych (MSSQL, MySQL, PostgreSQL, MongoDB);
  • Instalacja specyficznego oprogramowania w odpowiedzi na indywidualne potrzeby Klientów;
  • Aktualizacja i restrukturyzacja oprogramowania;
  • Przenoszenie serwera z jednego ośrodka danych do drugiego;
  • Podstawowa konfiguracja usług DNS, Web (LAMP, LNMP, WAMP, WIMP), Mail;
  • Konfiguracja pośredniczenia i buforowania w celu optymalizacji i równoważenia obciążenia;
  • Konfiguracja oprogramowania zabezpieczającego;
  • Konfiguracja systemu archiwizacji danych (Bacula, Duplicity);
  • Rozwiązywanie problemów związanych z działaniem oprogramowania;
  • Monitoring pracy serwerów: Zabbix, Cacti, Pandora, Munin, Nagios, Icinga itd;
  • Wsparcie zainstalowanego oprogramowania i kolekcji portów (repozytorium) w aktualnym stanie;
  • Pisanie i edycja skryptów systemowych, automatyzacja zadań;
  • Pomoc w obronie przed małymi atakami DDoS typu SYN flood, ICMP flood;
  • Usługi konsultacyjne;
  • Konfiguracja klastra;
  • Wdrożenie i optymalizacja serwerów obsługiwanych przez CMS BITRIX;
  • Wdrożenie systemu chmur obliczeniowych;
  • Instalacja i wsparcie paneli kontrolnych serwerów: Plesk, Directadmin, ISPManager, HSPHere, Webmin.

Zdalne wsparcie serwerów polega na wykonywaniu przez dostawcę usług internetowych (administratora) następujących czynności w celu zapewnienia wysokiej wydajności pracy serwera:

  • Uaktualnianie oprogramowania;
  • Wyznaczanie poprawek oprogramowania;
  • Konfiguracja i utrzymywanie bezpieczeństwa serwera w sieci;
  • Administrowanie serwerem na żądanie;
  • Wdrożenie systemu do regularnego tworzenia kopii zapasowych, kontrola aktualności kopii bezpieczeństwa;
  • Monitorowanie oprogramowania i aktywności serwera;
  • Rozwiązywanie problemów sieciowych;
  • Przywracanie funkcjonalności systemu operacyjnego po awariach;

Usługa wsparcia technicznego serwera może okazać się przydatną w przypadku, gdy:

  • Użytkownik nie ma doświadczenia w samodzielnej obsłudze serwera, a potrzebne jest profesjonalne podejście do projektu;
  • W firmie nie jest zatrudniony potrzebny specjalista (administrator systemu);
  • Zatrudnienie niezależnego specjalisty ds. administrowania serwerem jest nieopłacalne dla firmy;
  • Wymagany jest całodobowy monitoring systemu.